Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Бекітемін
мектеп директоры
_________ Д.С Жайсанбаева
І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектебі психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу.
Міндеттері:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
- Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
- Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
- Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
- Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
- Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
- Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
- Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
- Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалау | ||||||
1 | 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы , мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу | Топтық әдістеме және жекеше әдістеме | 1 сынып | Қыркүйек қазан | Кіші пед кеңес | |
2 | Cенім поштасы | Сұрақ-жауап (хат жазу) | 1-11сынып | Оқу жылы бойы | Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш. отырысы | |
3 | Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы | Тест,сауалнама, анкета | 5-11 сынып | Ай сайын | Топ мүшелері отырысы | |
4 | Жас мамандардың оқушылар мен педагогикалық ұжыммен, әкімшілікпен қарым-қатынасын анықтау . | Тест әдістеме | Жас мамандар | Қыркүйек, қараша | ||
5 | 5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу (Орта буынға бейімделуін анықтау). | 5 сынып оқушыларының қатысуымен Топтық әдістемелер жинағы. | 5 сынып | Қыркүйек, қазан | Кіші пед кеңес | |
6 | 1 сынып оқушыларының ата-аналарымен анкета жүргізу | 1 сынып ата-аналар жиналысына қатысу. | 1 сынып ата-аналары | Қыркүйек, қазан | Ата-аналар жиналысында | |
7 | Дарынды оқушыларды анықтау | Әдістеме, тест,анкета | Дарынды оқушылар | Қазан, қараша | Сынып. жет. Әдістемелер бірлестігі | |
8 | Жетім және аз қамтылған,сәтсіз отбасы балалармен диагностикалық жұмыс | Әдістеме тест,анкета | Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары | Қазан, қараша | Пед.кеңес | |
9 | Социометриялық әдістеме | 5-11 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу | 5-11 сынып | Қараша | Сынып жетекшілер отырысында | |
10 | Құқық бұзушылықтын алдын-алу айлығы «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер кері әсері» | Әдістеме, жаттығу,тренинг сынып сағаты, көрме, спорттық жарыстар, | 5-11 сынып | Қараша | Топ отырысында | |
11 | Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс | Әдістеме тест,анкета | 1-11 сынып | Қыркүйек-қазан қаңтар | Жеке жұмыс | |
12 | Тұлғалық ерекшелігін зерттеу | 8 сынып Айзенк әдістемесі | 8 сынып | Қараша | Топ арасында | |
13 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу | 2-3 сынып оқушылармен тестілеу | 2-3 сынып | Желтоқсан | Топ арасында | |
14 | Мектепке мотивациясын зерттеу | 6-7 сынып оқушыларымен Сауалнама (Н.Г.Лусканов) | 6-7 сынып | Желтоқсан | Топ арасында | |
15 | Өз-өзіне қол жұмсаудың, субмәдениеттің,сайт ақпараттарының алдын алу | Тернинг, баяндама, жаттығулар, дәрістер, сауалнама жинағы, | 1-11 сынып | Ай сайын | Топ отырысында | |
16 | Оқушылардың психологиялық денсаулық айлығы | Жоспар бойынша Ойын жаттығу, Тренинг. Сынып сағаттары, спорттық іс-шаралар, көрме,акция | 0-11 сынып | Қаңтар, ақпан | Директор жәніндегі мәжіліс | |
17 | 9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. | Әдістемелер жиынтығы | 9 сынып | Ай сайын | Кіші пед кеңес | |
18 | 10 сынып оқушыларын мамандық таңдауға баулу | Әдістемелер жиынтығы | 10 сынып | Ай сайын | Кіші пед кеңес | |
19 | 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Әдістемелер жиынтығы | 11 сынып | Ай сайын | Кіші пед кеңес | |
20 | Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау | Әдістемелер жинағы | Даярлық тобы | Сәуір-мамыр | Кіші пед кеңес | |
21 | 4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі | 4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі | 4 сынып | Сауір-мамыр | Кіші пед кеңес | |
22 | Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау | Баяндама-презентация, жаттығулар | Мұғалімдер | Жыл бойы | Әкімшілік отырысында қаралады | |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс | Арнайы бағдарлама бойынша | Үйден оқытылатын оқушылар | Тоқсанына 1 рет | Кіші пед кеңес | |
2 | Диагностиканың қортындысы бойынша дарынды, жетім ж/е аз қамтылған балалармен коррекциялық дамыту жұмысын жүргізу | Жекеше және топен жұмыс жасау | Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары | 2 жарты жылдық | ||
3 | 1,5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар | Топпен жоспар бойынша жаттығулар | 1,5 сынып | Қараша желтоқсан | ||
4 | «Педагогикалық ұжыммен түзету дамыту жұмыстары» | Жаттығу, арттерапия | Мұғалімдер | Тоқсанына бір рет | ||
5 | Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс | Жекеше және топен жұмыс жасау | 1-11 сынып | Жыл бойы | Жеке жұмыс | |
6 | 9,10 сынып оқушыларымен кәсіптік бағыт – бағдар бойынша коррекциялық жұмыстар | Жаттығу, арттерапия | 9,10 сынып | Жыл бойы | ||
7 | 11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары | Жаттығу, арттерапия | 11 сынып | Жыл бойы | ||
8 | Инклюзивті оқушылармен түзету -дамыту жұмыстары | Арнайы бағдарлама бойынша | Инклюзив оқушылар | Жыл бойы | ||
III. Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | «Мен жаңа ұжымдамын» жас мамандардармен | Баяндама | Жас мамандар | Қараша | ||
2 | Жетім бала және аз қамтылған балалармен оқу мен тәрбиеде , қарым-қатынаста ата-аналарымен мұғалімдеріне нұсқау беру | Баяндамалар | Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары | Қараша | ||
3 | Аудандық семинарға қатысу | Педагог-психолог | Жоспар бойынша | |||
4 | Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары | Баяндамалар | Мұғалімдер | Тоқсанына бір рет | ||
5 | Ата – аналарамен ағарту жұмыстары | Баяндамалар | Ата-аналар | Тоқсанына бір рет | ||
6 | Оқушылармен ағарту жұмыстары | Баяндама, түсіндірме жұмыстары | 1-11 сынып оқушылары | Жыл бойы | ||
IV. Консультация беру | ||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | 1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге | психологиялық кеңес беру | 1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер | 2 тоқсан Қараша | ||
2 | Ата-аналардың байланысын жақсарту, психологиялық білімдерін көтеру | психологиялық кеңес беру | Жалпы ата-аналар | Оқу жыл бойы | ||
3 | Дарынды оқушыларға сұраныс бойынша кеңес | психологиялық кеңес беру | Дарынды оқушылар | Оқу жылы бойынша | Жеке жұмыс | |
4 | Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушыларға психологиялық көмек және кеңес беру | психологиялық кеңес беру | Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылар | Жыл бойы | Жеке жұмыс | |
5 | 0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру | психологиялық кеңес беру | 0-11 сынып оқушылары | Жыл бойы | Жеке жұмыс | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау -өзіне деген сенімділік | Топпен | Оқу жылы бойы | Әкімшілік отырысында | ||
2 | Жылдық жоспар құру | Жекеше, Әкімшілікпен бірге | Тамыз | Әкімшілік отырысында | ||
3 | Диагностикалық іс-шараларды жоспарлау | Жекеше | Оқу жылы бойы | Әкімшілік отырысында | ||
4 | Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру | Жекеше | Оқу жылы бойы | |||
5 | Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау | Жекеше | Тамыз-қыркүйек | |||
6 | Сынып жетекшілермен бірігіп жұмыс жоспар құру | Сынып жетекшілері-мен бірге | Қыркүйек | Сынып жетекшілер ӘБ | ||
7 | Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау | Жекеше | Тамыз, оқу жылы бойы | |||
8 | Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру . | Жекеше | Оқу жылы бойы | |||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
1 | Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ | |
2 | Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ | |
3 | Қауіпті сайттарға кірудің алдын алу, сенім поштасы, тәуекел тобындағы оқушылар бойынша психологтың сандық мәліметі | Есеп беру | 0-11 сынып | Ай сайын | Аудандық ББ |
Мектеп психологтары: Г.Б. Муталиева
Б.А. Жусанбаева