Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары » "Ілияс Жансүгіров атындағы №37 жалпы білім беретін орта мектебі"
Алматы облысы
Талғар ауданы білім бөлімінің
"І.Жансугіров атындағы №37 орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7277) 47-77-75
Есепші бөлімі:
+7(7277) 47-77-75
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
27
август
2021

Психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары

Бекітемін 

мектеп директоры

_________ Д.С Жайсанбаева



І.Жансүгіров атындағы №37 орта мектебі психологиялық қызметі 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары

Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты – дамудың және оқу-тәрбие процесінің әлеуметтік жағдайын ғылыми психологиялық қамтамасыз ету, яғни білім беру процесіндегі барлық қатысушылардың денсаулығын сақтауға арналған психологиялық жағдайларды қамтамасыз ете алатын, тұлғаны дамыту мен тәрбиелеудің осы күнгі психологиялық-педагогикалық теориялары негізінде осы процесті ұйымдастыру мен құру және жүргізу.

Міндеттері:

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
  • Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
  • Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
  • Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
  • Мектеп қабырғасындағы диагностикалық, психокоррекциялық, консультативтік іс-әрекетіне тиісті кәсіби әзірлігі жоқ біліксіз адамдарды жібермеуге;
  • Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
  • Мектеп ұжымындағы әртүрлі деңгейдегі тұлғааралық қатынастарды (Оқытушы-администратор, оқытушы-оқытушы, оқытушы-оқушы, оқушы-оқушы) бақылауда ұстауға, талдауға және түзетуге;
  • Әкімшілікпен, оқытушылармен, оқушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
  • Еркін формадағы психологиялық құжаттаманы (дискеттер, үн таспаларды, перфокарталарды, т.б.) жүйелі түрде жүргізуге және сақтауға м і н д е т т і.



№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

І. Диагностикалау

1

1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы ,    мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу

Топтық әдістеме және жекеше әдістеме 

1 сынып

Қыркүйек қазан


Кіші пед кеңес

2

Cенім поштасы

Сұрақ-жауап (хат жазу)

1-11сынып

Оқу жылы бойы



Аутодистру-ктивтік мінез-құлықты анық.мүш.

отырысы

3

Кәмелетке толмағандардың аутодиструктивтік ықпал етуші жағдайлар мен себептерді анықтау тобының жұмысы

Тест,сауалнама,

анкета

5-11 сынып

Ай сайын


Топ мүшелері отырысы

4

Жас мамандардың оқушылар мен педагогикалық ұжыммен, әкімшілікпен қарым-қатынасын анықтау .

Тест

әдістеме

Жас мамандар

Қыркүйек,

қараша



5






5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу     (Орта буынға бейімделуін анықтау).

5 сынып оқушыларының қатысуымен

Топтық әдістемелер жинағы. 

5 сынып

Қыркүйек, қазан 





Кіші пед кеңес 




6

1 сынып оқушыларының ата-аналарымен анкета жүргізу

1 сынып ата-аналар жиналысына қатысу.


1 сынып ата-аналары


Қыркүйек,

қазан


Ата-аналар жиналысында


7

Дарынды оқушыларды анықтау

Әдістеме,

тест,анкета

Дарынды оқушылар

Қазан,

қараша


Сынып. жет. Әдістемелер      бірлестігі

8

Жетім және аз қамтылған,сәтсіз отбасы балалармен диагностикалық  жұмыс

Әдістеме  тест,анкета

Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары

Қазан,

қараша


Пед.кеңес

9

Социометриялық әдістеме

5-11 сынып оқушыларымен социометриялық зерттеу

5-11 сынып




Қараша



Сынып жетекшілер отырысында

10








Құқық бұзушылықтын алдын-алу айлығы

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Балаларға қатысты қатыгездік және оның денсаулыққа тигізер  кері әсері»

Әдістеме,

жаттығу,тренинг сынып сағаты, көрме, спорттық жарыстар,

5-11 сынып

Қараша 



Топ отырысында


11

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс

Әдістеме  тест,анкета

1-11 сынып

Қыркүйек-қазан

қаңтар


Жеке жұмыс

12

Тұлғалық  ерекшелігін зерттеу

8 сынып Айзенк әдістемесі

8 сынып

Қараша


Топ арасында

13

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық үрдістері зерттеу

2-3 сынып оқушылармен тестілеу

2-3 сынып

Желтоқсан


Топ арасында

14

Мектепке мотивациясын зерттеу

6-7 сынып оқушыларымен

Сауалнама (Н.Г.Лусканов)

6-7 сынып

Желтоқсан


Топ арасында

15

Өз-өзіне қол жұмсаудың,

субмәдениеттің,сайт ақпараттарының алдын алу 

Тернинг,

баяндама,

жаттығулар,

дәрістер,

сауалнама жинағы,

1-11 сынып

Ай сайын


Топ 

отырысында

16

Оқушылардың психологиялық денсаулық айлығы

Жоспар бойынша Ойын жаттығу,

Тренинг. Сынып сағаттары,

спорттық 

іс-шаралар,

көрме,акция  

0-11 сынып

Қаңтар,

ақпан


Директор жәніндегі мәжіліс

17

9 сынып оқушыларын кәсіптік бағдар бойынша зерттеу,жоғарғы буынға бейімдеу. 

Әдістемелер жиынтығы

9 сынып

Ай сайын


Кіші пед кеңес

18

10 сынып оқушыларын мамандық таңдауға баулу


Әдістемелер жиынтығы

10 сынып

Ай сайын


Кіші пед кеңес

19

11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары

Әдістемелер жиынтығы

11 сынып

Ай сайын


Кіші пед кеңес

20

Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау

Әдістемелер жинағы

Даярлық тобы

Сәуір-мамыр


Кіші пед кеңес

21

4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік -жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі

4 сынып оқушыларының топтамалық фронталдық зерттеу әдістемесі

4 сынып

Сауір-мамыр


Кіші пед кеңес

22

Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау

Баяндама-презентация,

жаттығулар

Мұғалімдер

Жыл бойы


Әкімшілік отырысында қаралады

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Түзету-дамытуды қажет ететін «үйден оқитын» оқушылармен жұмыс  

Арнайы бағдарлама бойынша

Үйден оқытылатын оқушылар

Тоқсанына  1 рет


Кіші пед кеңес

2

Диагностиканың қортындысы бойынша дарынды, жетім ж/е аз қамтылған  балалармен     коррекциялық дамыту жұмысын жүргізу

Жекеше және топен жұмыс жасау

Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары

2 жарты жылдық



3

1,5 сынып оқушыларымен диагностика қортындысы бойынша коррекциялық дамытушылық сабақтар

Топпен жоспар бойынша  жаттығулар

1,5 сынып

Қараша желтоқсан 



4

«Педагогикалық ұжыммен  түзету дамыту жұмыстары»

Жаттығу,

арттерапия  

Мұғалімдер

Тоқсанына бір рет



5

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушылар және есептегі оқушылармен диагностикалық жұмыс

Жекеше және топен жұмыс жасау

1-11 сынып

Жыл бойы


Жеке жұмыс

6

9,10 сынып оқушыларымен кәсіптік бағыт – бағдар бойынша коррекциялық жұмыстар

Жаттығу,

арттерапия  

9,10 сынып

Жыл бойы



7

11 сынып оқушыларымен түзету -дамыту жұмыстары

Жаттығу,

арттерапия  

11 сынып

Жыл бойы



8

Инклюзивті оқушылармен  түзету -дамыту жұмыстары

Арнайы бағдарлама бойынша

Инклюзив оқушылар

Жыл бойы



III. Профилактика және психологиялық ағарту

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

«Мен жаңа ұжымдамын» жас мамандардармен           

Баяндама

Жас мамандар

Қараша



2

Жетім бала және аз қамтылған балалармен оқу мен тәрбиеде , қарым-қатынаста  ата-аналарымен мұғалімдеріне нұсқау беру

Баяндамалар

Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары

Қараша 



3

Аудандық семинарға қатысу


Педагог-психолог

  Жоспар  бойынша



4

Педагогикалық ұжыммен ағарту жұмыстары

Баяндамалар

Мұғалімдер

Тоқсанына бір рет



5

Ата  аналарамен ағарту жұмыстары

Баяндамалар

Ата-аналар

Тоқсанына бір рет



6

Оқушылармен ағарту жұмыстары

Баяндама, түсіндірме жұмыстары

1-11 сынып оқушылары

Жыл бойы



IV. Консультация беру

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

1-5 сынып оқушыларының диагностика қортындысы бойынша сынып жетекшілеріне, ата-аналарына және мұғалімдерге

психологиялық кеңес беру

1,5 сынып ата-аналары, сынып жетекшілер, мұғалімдер

2 тоқсан

Қараша



2

Ата-аналардың байланысын жақсарту, психологиялық білімдерін көтеру  

психологиялық кеңес беру

Жалпы ата-аналар

Оқу жыл бойы



3

Дарынды оқушыларға сұраныс бойынша кеңес

психологиялық кеңес беру

Дарынды оқушылар

Оқу жылы бойынша


Жеке жұмыс

4

Теріс қылықты және девианты мінез-құлықты оқушыларға психологиялық көмек және кеңес беру

психологиялық кеңес беру

Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылар

Жыл бойы


Жеке жұмыс

5

0-11 сынып оқушыларына сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру

психологиялық кеңес беру

0-11 сынып оқушылары

Жыл бойы


Жеке жұмыс

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Жоғарғы сынып оқушылырымен жаттығуларды дайындау

-өзіне деген сенімділік

Топпен


Оқу жылы бойы


Әкімшілік отырысында

2

Жылдық жоспар құру

Жекеше,

Әкімшілікпен бірге


Тамыз


Әкімшілік отырысында

3

Диагностикалық іс-шараларды жоспарлау

Жекеше


Оқу жылы бойы


 Әкімшілік отырысында

4

Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру

Жекеше


Оқу жылы бойы



5

Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау

Жекеше


Тамыз-қыркүйек



6

Сынып жетекшілермен бірігіп жұмыс жоспар құру

Сынып жетекшілері-мен бірге


Қыркүйек


Сынып жетекшілер ӘБ

7

Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау

Жекеше


Тамыз,

оқу жылы бойы



8

Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістеме-лерді топтастыру .

Жекеше


Оқу жылы бойы



VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

№ р/с

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысананалы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

1

Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ

2

Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі

Есеп беру

0-11 сынып

Жартыжылдық жылдық


Аудандық ББ

3

Қауіпті сайттарға кірудің алдын алу, сенім поштасы, тәуекел тобындағы оқушылар бойынша психологтың сандық мәліметі

Есеп беру

0-11 сынып

Ай сайын


Аудандық ББ


                                         Мектеп психологтары:      Г.Б. Муталиева

                                                                                        Б.А. Жусанбаева